fotografi telt

Billeder fra slag m.v.

Moderator: Thomas Theis Nielsen

Post Reply
torbenlouis

fotografi telt

Post by torbenlouis » Sun 06 May, 2012 06:43

Jeg fik taget pas foto igår hos en foto shop. I samme anledning fortalte jeg, at jeg kunne tænke mig
at fotografere figur - og spurgte til belysning.

Jeg kunne huske at William fortalte han havde solgt sine lamper -måske kunne vi købe nogen.

Ekspedienten viste mig et foto telt som basalt set er en 60 x 60 x 60 sammenklappelig cube (der mangler den ene væg).

Man kan have indersidden i blå eller hvid. Når man sætter figur derinde og tager et billed - fordeler lyset sig over alt - ingen skygger.

Så bør man kunne finde et foto værktøj som tillader man sætter et baggrund ind.

det folder helt sammen til en 60 x 60 plade - så det kan nemt opbevares. Koster kr. 500 og det køber jeg gerne og stiller fast i klubben.

Interesse? Kan det bruges?
Somebody said it couldn't be done - but he with a chuckle replied - that maybe it couldn't - but he would be one - who wouldn't say so - till he'd tried.

Thomas J

Re: fotografi telt

Post by Thomas J » Sun 06 May, 2012 10:40

Umidelbart lyder det jo som en ganske sjov ide
Jeg ved ikke hvor meget det ville blive brugt, men jeg ville da ihvertfald gerne benytte et sådan.
Men det behøver vist ikke at koste 500
Her er fx. Et til 13 dollars
Image

http://www.comephotography.com/photo-st ... p-137.html
Manager of The Pink Panthers
Årets Øffer 2004

The clock’s ticking!
Stop talking start dipping!

Jens Glad Lind

Post by Jens Glad Lind » Sun 06 May, 2012 14:35

Jeg synes også det lyder som en god ide :idea: :D

Wkeyser

Post by Wkeyser » Mon 07 May, 2012 20:27

Hold on I think I still have my photo tent and will look for it and get back to you guys.

I have also talked to Torben and I am going to look into buying some lighting, Torben wants to buy it and leave it at the club. What I would recomend are two strobes, not hot lights and will take a look into what I can find for a decent price.

William
"Youth, talent, hard work, and enthusiasm are no match for old age and treachery."

"Wargaming is a continuation of reading history by other means"

Post Reply