Danish Miniature Wargaming Society

Wargamers by nature
Dato og tid er tors 20 jun, 2013 07:04

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Hej gutter

Er der nogen af Jer som ligger inde med en autostol til lån/leje/køb til min kommende søn/datter? Jeg ved godt, at det ikke har så meget med figurer at gøre, men jeg håber, at I bærer over med det alligevel... :oops:

Site Admin
Brugeravatar

Martin C. Rasmussen skrev:
Hej gutter

Er der nogen af Jer som ligger inde med en autostol til lån/leje/køb til min kommende søn/datter? Jeg ved godt, at det ikke har så meget med figurer at gøre, men jeg håber, at I bærer over med det alligevel... :oops:

Martin - hvis ikke andre har gjort det allerede, så tillad mig at introducere dig til den fagre nye verden der hedder BabySam. Der kan man få alt sådan noget - og bla. lejer de ud (til en meget rimelig pris) autostole til nyfødte. Du ved de der med bøjlen hen over som man kan have med i Brugsen og se enormt far-agtig ud når man har den i den ene hånd og indkøbskurven i den anden.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Hvis Peter modellerer en i "green stuff" kan vi alle sammen hjælpe til med at give den nogle rigtig fine farver. :wink:

"General Melchett: If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through."

Titel:

Geografisk sted: Malmo Sverige
Green stuff who needs it, a the trunk is where these things should be kept.
William

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH Ø
Hej Martin!
Jeg har vist en liggende.

Og hvad BabySam angår, så hold dig langt væk.
Eller bedre endnu... hold din kone og svigermor langt væk fra BabySam.
Det er højborgen for The Axis of Evil. På højde med Iran og Nord Korea.
Når du kommer ind i butikken vil du opdage at din dømmekraft bliver sat helt ud af spil. Desuden vil værdien af dine penge være devalueret til det rene ingenting. 1000-krone sedlerne vil fosse ud af din pung og du vil helt uden at blinke købe liggeunderlag, lammeskindstæpper og ammepuder. Du vil blive bedt om at tage stilling til om der skal Kai og Andrea motiver på pudslepuden og om der skal være Care Bears på vågelampen...
Du vil (i fælleskab med BabySams personale og svigermor) forfærdes over tanken om, hvor skødesløs menneskeheden gennem tiderne har formeret sig uden at tage stilling til om Den Lille Nye skal ligge på en kikærtemadras eller svøbes økologisk egyptisk ublejet bomuld med Disney motiver. Det er et under at vi ikke er udøde for længst!
Personalet (bakket op af kone og svigermor) vil venligt men bestemt overbevise dig om at det kun bliver et spørgsmål om uger før barnet bliver tvangsfjernet af kommunen hvis ikke du køber BÅDE banevogn OG compi-vogn, samt at Weekendsenge KUN skal bruges i weekenden.
I have been there and stared into the void :cry:
Så træd varsomt og lyt ikke til de quislinger her på foraet, som åbenbart kun vil dig det ondt!

med kærlige hilsener Berlingo-fatter :D

The clock’s ticking!
Stop talking start dipping!

Senest rettet af Thomas Jantzen søn 21 okt, 2007 21:21, rettet i alt 5 gange.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

ja, sådan er det også

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj
Det lyder jo som om at baby-sam og Games-Workshop er gjort af det samme onde stof. Dette er den sande "The Axis of Evils"

Titel:
Brugeravatar

Du har helt ret Jonas.
Forskellen er bare, at hos GW får man noget brugbart for sine penge og du har fred for svigermor

The clock’s ticking!

Titel:
Brugeravatar

Thomas Jantzen skrev:
Hej Martin!
Jeg har vist en liggende.

Og hvad BabySam angår, så hold dig langt væk.
Eller bedre endnu... hold din kone og svigermor langt væk fra BabySam.
Det er højborgen for The Axis of Evil. På højde med Iran og Nord Korea.
Når du kommer ind i butikken vil du opdage at din dømmekraft bliver sat helt ud af spil. Desuden vil værdien af dine penge være devalueret til det rene ingenting. 1000-krone sedlerne vil fosse ud af din pung og du vil helt uden at blinke købe liggeunderlag, lammeskindstæpper og ammepuder. Du vil blive bedt om at tage stilling til om der skal Kai og Andrea motiver på pudslepuden og om der skal være Care Bears på vågelampen...
Du vil (i fælleskab med BabySams personale og svigermor) forfærdes over tanken om, hvor skødesløs menneskeheden gennem tiderne har formeret sig uden at tage stilling til om Den Lille Nye skal ligge på en kikærtemadras eller svøbes økologisk egyptisk ublejet bomuld med Disney motiver. Det er et under at vi ikke er udøde for længst!
Personalet (bakket op af kone og svigermor) vil venligt men bestemt overbevise dig om at det kun bliver et spørgsmål om uger før barnet bliver tvangsfjernet af kommunen hvis ikke du køber BÅDE banevogn OG compi-vogn, samt at Weekendsenge KUN skal bruges i weekenden.
I have been there and stared into the void :cry:
Så træd varsomt og lyt ikke til de quislinger her på foraet, som åbenbart kun vil dig det ondt!

med kærlige hilsener Berlingo-fatter :D

Kære Thomas og Øvrige

På baggrund af din og øvriges mail vil jeg nu (på trods af risikoen for konflikt med svigermor) indlede en økonomisk blokade af BabySam, og på den måde forhindre et potentielt misbrug i at udvikle sig.

I tror det måske ikke, men konen er faktisk blevet meget imponeret og venligt stemt overfor krigsspilsklubben efter jeres råd. Måske er det nu man skal kringle en ordning om at de penge som holdes ude af BabySams klør istedet bliver indsat på en særlig konto øremærket til tinfigurer og militærlitteratur? :roll:

Til Thomas J - Er det en autostol med håndtag, så man kan bære den omkring, så vil vi meget gerne låne den. Jeg skal nok tørre evt. babybæ af den inden du får den igen.

Endnu engang tak for rådene gutter

Titel:
Brugeravatar

Jep :D
Den er med håndtag.
Og bedre endnu. Et hemmeligt rum med plads til en brigade russisk garde kavaleri har den også.
Så kan du stjæle dig i klubben under påskud af at du lige skal lufte den førstefødte :wink:

Skal jeg tage den med i klubben på onsdag?
:shock: Det er vist første gang i klubregi historie at en sådan genstand er blevet udvekslet ...

The clock’s ticking!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Thomas Jantzen skrev:
:shock: Det er vist første gang i klubregi historie at en sådan genstand er blevet udvekslet ...

Der må da være en regel i vedtægterne omkring sådan noget

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg
Hvis ikke der forfindes en regel mod dette, så lad dette være et forslag til en vedtægt der udelukker al form af akvisition og håndoverrækkelse af babyrelaterede artikler :wink:

Titel:
Brugeravatar

Thomas Jantzen skrev:
Jep :D
Den er med håndtag.
Og bedre endnu. Et hemmeligt rum med plads til en brigade russisk garde kavaleri har den også.
Så kan du stjæle dig i klubben under påskud af at du lige skal lufte den førstefødte :wink:

Superfint. Du må meget gerne tage den med på onsdag. Jeg regner med først at kune være i klubben ca. 19.30, da jeg er tvangsudskrevet til pustekursus.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg
Er du ved at lære at puste glas :?: :?: :?: ( :lol: :lol: )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time